پرده سینما

«سن پطرزبورگ ۲» زمستان جلوی دوربین می‌رود

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

 

 

 

تهیه کننده فیلم سینمایی «سن پطرزبورگ ۲» از همکاری پیمان قاسم خانی و امیرمهدی ژوله در نگاش فیلمنامه این پروژه خبر داد.

حمید اعتباریان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه های که در دست دارد، گفت: «ملاقات با جادوگر» همچنان در مرحله فیلمبرداری است البته بنا به دلایلی چند روزی فیلمبرداری این پروژه متوقف شد که از شنبه کار را دوباره شروع می کنیم.

این تهیه کننده سینما تاکید کرد: کارگردان «ملاقات با جادوگر» جمشید بهرامیان است و همه سکانس های آن در تهران فیلمبرداری می شود.

وی درباره ساخت «سن پطرزبورگ ۲» نیز توضیح داد: بعد از به پایان رسیدن «ملاقات با جادوگر»، تولید فیلم سینمایی «سن پطرزبورگ ۲» را آغاز خواهیم کرد.

این تهیه کننده سینما بیان کرد: سناریو «سن پطرزبورگ ۲» قرار است توسط پیمان قاسم خانی و امیرمهدی ژوله نوشته شود و بلافاصله بعد از نگارش، این فیلم جلوی دوربین می رود.

وی یادآور شد: بخش اعظمی از این فیلم در روسیه و بخش هایی نیز در ایران فیلمبرداری می شود.

اعتباریان در پایان صحبت هایش گفت: با توجه به برنامه ریزی که انجام داده ایم «سن پطرزبورگ ۲» اواسط زمستان سال جاری جلوی دوربین می رود.

«سن پطرزبورگ ۱» سال ۱۳۸۸ ساخته شد و با استقبال بسیار خوبی همراه بود. در این اثر سینمایی بازیگرانی چون محسن تنابنده، پیمان قاسم خانی، امین حیایی، بهاره رهنما، شیلا خداداد، اندیشه فولادوند، سروش صحت و امید روحانی حضور داشتند.



 تاريخ ارسال: 1398/7/6
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.