پرده سینما

پیش نمایش «جوکر» در هالیوود، با تدابیر امنیتی نامحسوس‌

پرده سینما

 








 

در هر حال «جوکر» شنبه شب برای نخستین بار وارد لس‌آنجلس شد و در مراسم افتتاحیه بازیگران فیلم از جمله خواکین فینیکس و زازی بیتس روی فرش سبز در برابر هواداران و عکاسان ظاهر شدند.  در این مراسم تاد فیلیپس کارگردان فیلم  به هواداران گفت: از فیلم لذت ببرید. به دوستانتان هم بگویید چون فکر می‌کنم به اندازه‌ کافی کنفرانس مطبوعاتی برای معرفی فیلم برگزار نکردیممراسم فرش قرمز «جوکر» و اولین پیش نمایش آن در هالیوود بدون حضور خبرنگارها برگزار شد و در این مراسم کارگردان خواست تا اجازه داده شود «جوکر» خودش حرف بزند.

به گزارش خبرگزار مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، اولین پیش نمایش فیلم «جوکر» در حالی برگزار شد که خبرنگاران اجازه حضور در آن و تهیه گزارش و مصاحبه نداشتند.

در این مراسم هرچند تدابیر امنیتی محسوس‌تر از مراسم دیگر نبود اما برخلاف دیگر مراسم افتتاحیه، نیروهای امنیتی در تمامی طبقات پارکینگ هالیوود و هایلند مستقر شده بودند.

در هر حال «جوکر» شنبه شب برای نخستین بار وارد لس‌آنجلس شد و در مراسم افتتاحیه بازیگران فیلم از جمله خواکین فینیکس و زازی بیتس روی فرش سبز در برابر هواداران و عکاسان ظاهر شدند.

در این مراسم تاد فیلیپس کارگردان فیلم  به هواداران گفت: از فیلم لذت ببرید. به دوستانتان هم بگویید چون فکر می‌کنم به اندازه‌ کافی کنفرانس مطبوعاتی برای معرفی فیلم برگزار نکردیم.

وی سپس از کار خواکین فینیکس در درآوردن نقش شخصیت شرور دنیای سی دی کامیکز تمجید کرد و گفت: او با همه وجودش بازی کرد و من تنها می‌توانم یک بار دیگر از او تشکر کنم.

 

فیلیپ سخنانش را با یادآوری تصمیم روز جمعه برای ممنوع اعلام شدن حضور خبرنگاران روی فرش قرمز «جوکر» توسط برادران وارنر به پایان برد و گفت: فکر می‌کنم وقت آن شده که اجازه دهیم فیلم خودش برای خودش حرف بزند، بنابراین لطفا از آن لذت ببرید.

«جوکر» که قرار است از ۴ اکتبر (۱۲ مهر) در آمریکا راهی پرده‌های نقره‌ای شود، پس از نمایش در ۲ جشنواره فیلم ونیز و تورنتو با تمجید منتقدها روبرو شده و به عنوان یکی از مدعیان اسکار مطرح است. اما پس از نامه‌ای که توسط پنج خانواده‌ قربانیان حادثه‌ تیراندازی آرورا در سال ۲۰۱۲ خطاب به استودیو برادران وارنر منتشر شد با تدابیر امنیتی شدید روبرو شد. این خانواده‌ها سه شنبه پیش از کمپانی وارنر خواستند از قربانیان تیراندازی‌ها و نیز لغو قانون حمل اسلحه حمایت کند.

این کمپانی تاکید کرد نه شخصیت داستانی جوکر و نه فیلم و کمپانی در صدد تشویق خشونت نیستند.

در مراسم افتتاحیه فیلم تشویق تماشاگران بسیار زیاد بود و وقتی نام فینیکس روی پرده آمد، تشویق بسیاری را موجب شد.

در این مراسم فینیکس با نامزدش رونی مارا حضور یافته بود. لاکیث استنفیلد بازیگر  سریال «آتلانتا» نیز با گریم صورت «جوکر» روی فرش قرمز ظاهر شد. جیسون موموآ بازیگر آکوامن و همسرش، مایلز تلر، اندی موشتی کارگردان فیلم پرفروش «آن» و امیلی هرش دیگر حاضران در مراسم فرش قرمز بودند.

پلیس لس‌آنجلس گفته است از هفته آینده و با شروع نمایش «جوکر» شمار نیروهای پلیس در اطراف مراکز نمایش فیلم افزایش می‌یابد. در همین حال سینماهای متعلق به زنجیره لندمارک نیز آمدن با لباس و ماسک «جوکر» را منع کرده است.



 تاريخ ارسال: 1398/7/8
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.