پرده سینما

داوود رشیدی: نامگذاری سالن های تئاتر، تقدیر از بزرگان هنرهای نمایشی است

پرده سینما







 

 

 

داوود رشیدی هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون با اشاره به اهمیت مراکز تئاتری همچون تماشاخانه ایرانشهر، بیان کرد: نامگذاری سالن های تئاتر به نام بزرگان هنرهای نمایشی تقدیر و قدردانی از استادان و پیشکسوتان تئاتر است.

داوود رشیدیبه گزارش سایت پرده سینما داوود رشیدی در گفت وگو با روابط عمومی ایرانشهر گفت: من کمتر دیده‌ام نمایشی در ایرانشهر اجرا شود و با استقبال مخاطبان و علاقه‌مندان همراه نباشد و نمایش‌هایی که در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود، توانسته کسانی را وارد سالن‌های تئاتری کند که تا پیش از آن، تماشاگر تئاتر نبوده اند و من کم تر دیده‌ام نمایشی در این مجموعه با استقبال مخاطبان همراه نباشد.

رشیدی همچنین نامگذاری سالن‌های تئاتری، به نام اساتید برجسته تئاتر را اقدامی پسندیده و مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این امر، اقدامی خوب و پسندیده است که به اساتید تئاتری در تمامی شاخه ها به خصوص هنرمندانی که در قید حیات نیستند و یا پیشکسوتانی که در سنین بالا هستند، احترام گذاشته و سالن‌ها را به نام این عزیزان نامگذاری کنند زیرا تماشاگر ضمن حضور در سالن، دیداری دوباره با آنان خواهد داشت و به یاد می‌آورد که کدام نمایش را از آنها دیده است.

این بازیگر برجسته تئاتر در پایان تاکید کرد: این قبیل اقدامات باعث می‌شود تماشاگران با هنرمندان برجسته ارتباط ذهنی برقرار کنند ضمن آنکه این مهم یک نوع تقدیر و قدردانی از این بزرگان نیز به شمار می‌رود.


 تاريخ ارسال: 1391/9/23
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>یاور :

استاد رشید ی درست می گن ،تا کی باید هنرمندان شاخص کشورمون مورد بی مهری قرار بگیرن ،تا خیلی زود دیر نشده با ید به فکرشون باشید خصوصا خود استاد رشیدی

0+0-

پنجشنبه 23 آذر 1391




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.