پرده سینما

پیش فروش بلیط نمایش «تن تن و راز قصر مونداس» در ایرانشهر آغاز شد

پرده سینما









پیش فروش نمایش تن تن و راز قصر مونداس به کارگردانی آروند دشت آرای از چهارشنبه 20 دی ماه در سایت مجموعه تماشاخانه ایرانشهر آغاز شد.

 

تماشاخانه ایرانشهربه گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر، نمایش تن تن و راز قصر مونداس با بازنویسی محمد چرمشیر، اجراهای خود را از 6 بهمن ماه با بازی هنرمندانی چون حسن معجونی، سعید چنگیزیان، محسن حسینی، سحر دولتشاهی، شبنم فرشادجو، کاظم سیاحی، اشکان صادقی، اشکان جنابی، مهدی بجستانی، حمید فلاحی، داریوش فائزی، هومن کیایی، امیرحسین طاهری، آرزو عالی، امیر رجبی، شهریار فرد، امین موحدی‌پور و شقایق کفیلی در سالن شماره یک ایرانشهر آغاز می کند.

علاقمندان برای تماشای نمایش یاد شده می توانند با مراجعه به بخش خرید آنلاین سایت مجموعه تماشاخانه ایرانشهر به نشانی اینترنتی www.tamashakhaneh.ir/ticket نسبت به پیش خرید نمایش یاد شده اقدام نمایند.

در پایان یادآور می شود، تالارهای نمایشی مجموعه تماشاخانه ایرانشهر هم اکنون با دو نمایش هملت به کارگردانی رضا گوران از ساعت 17 در تالار استاد سمندریان و درخت بلوط کاری از گروه تئاتر نقشینه از ساعت 18 و 30 دقیقه در سالن شماره یک میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی است.


 تاريخ ارسال: 1391/10/21
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.