پرده سینما

آئین افتتاح نمایش «تن تن و راز قصر مونداس» در ایرانشهر برگزار شد

پرده سینما









آئین افتتاح نمایش تن تن و راز قصر مونداس به کارگردانی آروند دشت آرای در میان خیل عظیم هنرمندان، پیشکسوتان هنرهای نمایشی و اهالی مطبوعات در سالن انتظار مجموعه تماشاخانه ایرانشهر برگزار شد.

 

نمایش تن تن و راز قصر مونداسبه گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر، شهرام شکیبا طنزپرداز به عنوان مجری این مراسم ضمن خیر مقدم به حضار و معرفی مختصری از برگزاری آئین های پیشین افتتاح در ایرانشهر این مراسم را سنتی پسندیده و در خور هنر ارزشمند تئاتر کشور دانست و گفت: امیدوارم همیشه شاهد برگزاری چنین مراسم پرشور و قابل تاملی برای تئاتر کشورمان باشیم.

هما روستا در ادامه این مراسم با دعوت شکیبا به حاضرین در مراسم گفت: تماشاخانه ایرانشهر، همیشه خانه من بوده و خواهد بود من از برگزاری مراسم افتتاح در ایرانشهر خاطرات خوبی را به همراه همسرم زنده یاد سمندریان دارم بنابراین امیدوارم تا زمانی که تئاتر در کشورمان به صحنه می رود این مراسم نیز ادامه داشته باشند.

ابراهیم حقیقی هنرمند پیشکسوت هنرهای تجسمی، نیز با دعوت مجری برنامه علت حضور خود برای نواختن زنگ آئین گشایش نمایش تن تن و راز قصر مونداس را کمیک استریپ بودن این مجموعه مصور که از شاخه های هنرهای تجسمی است عنوان کرد و گفت: کمدی مصور تن تن برای نخستین بار از سوی هنرمند بلژیکی بنام ژرژ رمی با نام مستعار هِرژه در سال 1930 خلق شد و توانست عنوان پر فروش‌ترین مجموعه کتب‌های مصور قرن بیستم را به دنیا معرفی کند.

ابراهیم حقیقی در پایان این مراسم که با حضور هنرمندان و پیشکسوتانی همچون؛ هما روستا، سیمون سیمونیان، اصغر همت، مرضیه برومند، فریندخت زاهدی، رضا فیاضی، علی قربان زاده، جواد افشین نژاد، امیرحسین حریری، سیدمحمود رضوی، وحید لک، پانته آ پناهی ها، سامان مقدم، پگاه آهنگرانی، ستاره پسیانی، رعنا آزادی ور، حسین خطیبی، هانیه توسلی، مهدی کوشکی و ...

در نمایش تن‌تن و راز قصر مونداس که اجراهای خود را هر روز به استثناء روزهای شنبه از ساعت 19 و30 دقیقه در سالن شماره یک ایرانشهر به صحنه می برد هنرمندانی چون حسن معجونی، سعید چنگیزیان، محسن حسینی، سحر دولتشاهی، شبنم فرشادجو، طناز طباطبایی، کاظم سیاحی، اشکان صادقی، اشکان جنابی، مهدی بجستانی، حمید فلاحی، داریوش فائزی، هومن کیایی، امیرحسین طاهری، آرزو عالی، امیر رجبی، شهریار فرد، امین موحدی‌پور و شقایق کفیلی به ایفای نقش می پردازند.

علاقمندان برای تماشای این نمایش می توانند از طریق بخش خرید سایت مجموعه تماشاخانه ایرانشهر به نشانی www.tamashakhaneh.ir/ticket نسبت به خرید و یا رزرو بلیط اقدام نمایند.


 تاريخ ارسال: 1391/11/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.