پرده سینما

علی نصیریان زنگ آغاز نمایش «قرارداد با مرگ» را به صدا در می آورد

پرده سینما









علی نصیریان زنگ آغاز نمایش کمدی گروتسک قرارداد با مرگ، کار داریوش مودبیان را به صدا درمی‌آورد.

 

علی نصیریانبه گزارش سایت پرده سینما قرار است زنگ افتتاحیه این نمایش شامگاه شنبه، ۱۷ فروردین ماه توسط علی نصیریان هنرمند با سابقه تئا‌تر، سینما و تلویزیون به صدا دربیاید.

قرارداد با مرگ کاری از گروه تئا‌تر مردم است که از روز ۱۸ فروردین ماه اجرای عمومی خود را در تماشاخانه ایرانشهر آغاز می‌کند.

متن این نمایش نوشته اسلاومیر مروژِک است که با ترجمه و کارگردانی داریوش مودبیان به صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی با حضور دو بازیگر اجرا می‌شود و داریوش مودبیان و کوروش سلیمانی تنها بازیگران آن هستند. همچنین رحیمه صباحی به عنوان طراح صحنه و لباس و امیر خدامی به عنوان عکاس با اجرای این اثر نمایشی همکاری دارند.

از هفدهم فروردین تا بیست و دوم اردیبهشت۱۳۹۲نمایش قرارداد با مرگ از ۱۷ فروردین تا ۲۲ اردیبهشت هر شب رأس ساعت ۲۱ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:

نویسنده‌ای پیر آمریکایی که دیگر محبوبیت خود را از دست داده پانزده سالی است که در یک هتل قدیمی و کهنه در کشورسوئیس زندگی می‌کند و همچنان در انتظار است که هالیوود آن را به همکاری فرا بخواند تا دوباره شهرت و محبوبیت و مخصوصا پول به دست آورد مهلت قرارداد او با هتل سر آمده و تنها پولی که برای او باقس مانده مخارج یک هفته اقامت در همین هتل است. برای اینکه بتواند از پرداخت نهایی بگریزد و در ضمن آبرو و شرافت خود را حفظ کند حاضر است هتل و به همراه آن خود را از میان بردارد و محو و نابود گرداند در این میان با جوانی تیز هوش و جاه طلب که متخصص در همه امور می‌نماید و تازه به شغل نگهبانی شب در هتل مشغول شده، آشنا می‌شود و ... .


 تاريخ ارسال: 1392/1/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.