پرده سینما

حضور پیشکسوتان تئاتر کشور در آغاز فعالیتهای نمایشی ایرانشهر

پرده سینما









علی نصیریان ،جمشید مشایخی و اسماعیل شنگله زنگ آغاز نمایش های ایرانشهر در سال 92 را به صدا در می آورند.

 

تماشاخانه ایرانشهرحضور پیشکسوتان تئاتر کشور در آغاز فعالیتهای نمایشی ایرانشهر علی نصیریان ،جمشید مشایخی و اسماعیل شنگله ،هنر مندان پیشکسوت تئاتر ،سینما و تلویزیون با حضور در مجموعه تماشاخانه ایرانشهر، زنگ آیین افتتاح نمایش های قرارداد با مرگ،باغ آلبالو و سه گانه اورنگ را می نوازند.

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر با شروع فصل جدید اجراهای این مجموعه و در ادامه طرح های پیاده شده برای تکریم هر چه بیشتر هنر مندان تئاتر و همزمان با آغاز فعالیت های نمایشی در کشور، هنر مندان پیشکسوت و نامی عرصه تئاتر کشور در حمایت از تولیدات نمایشی، زنگ آیین آغازین نمایش های تماشاخانه ایرانشهر را به صدا در می آورند.

این خبر می افزاید: طبق برنامه ریزی به عمل آمده ، استاد علی نصیریان برای نمایش قراداد ...با مرگ، استاد جمشید مشایخی برای نمایش سه گانه اورنگ و همچنین استاد اسماعیل شنگله برای نمایش باغ آلبالو با حضور در تماشاخانه ایرانشهر و در جمع صمیمی هنر مندان، خانواده تئاتر و اصحاب مطبوعات زنگ آیین آغاز نمایش های اعلام شده را به صدا در می آورند.

همچنین یادآور می شود، تا کنون بزرگانی چون زنده‌یاد حمید سمندریان، استاد عزت الله انتظامی، دکتر علی رفیعی، هما روستا، حمیدرضا افشار، ولی‌الله شیراندامی، پرویز پورحسینی، هادی مرزبان، منیژه محامدی ،شهلا ریاحی ،مجید جعفری و داریوش مودبیان ...زنگ آئین آغازین بسیاری از نمایش‌ها را در تماشاخانه ایرانشهر به صدا درآورده‌اند .

بر اساس این گزارش، نمایش قرارداد ... با مرگ به نویسندگی اسلاومیر مروژک و کارگردانی داریوش مودبیان در سالن استاد سمندریان از شنبه شب میزبان علاقه مندان به هنرهای نمایشی می‌شود.

این نمایش با بازی داریوش مودبیان و کورش سلیمانی اجرا خواهد شد. عوامل این نمایش عبارتند از دستیاران کارگردان: محمد خداوردی و سحر عبداللهی، روابط عمومی: ارشام مودبیان و سهیلا غفاری راد، طراحی لباس، صحنه و دکور: رحیمه صباحی و طراح پوستر و بروشور: مجید توکلی.

نمایش باغ آلبالو به نویسندگی آنتوان چخوف و کارگردانی محمدحسن معجونی سالن شماره یک مجموعه ایرانشهر نیز از یکشنبه شب ساعت 19:30میزبان نمایش باغ آلبالو با بازی هما روستا، رضا بهبودی، سعید چنگیزیان، داریوش موفق، لیلی رشیدی، مهدی کوشکی، اشکان جنابی و کاظم سیاحی است. از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به دستیار کارگردان و منشی صحنه: رها شیرازی، مدیر تولید: ساسان پیروز، طراح لباس: ویشکا آسایش، طراح پوستر و بروشور: بهراد جوانبخت و چهره پرداز: بهارک حامدی اشاره کرد.

نمایش سه گانه اورنگ به نویسندگی مشترک علیرضا نادری، محمدامیر یاراحمدی و نیما نادری و کارگردانی محمد حاتمی از دوشنبه ساعت 19 به سالن استاد سمندریان می‌‌آید.

در این نمایش گلاب آدینه، مریم سعادت، پیام دهکردی، عماد سالکی به عنوان بازیگر حضور دارند. عوامل پشت صحنه این نمایش عبارتند از، دستیار کارگردان: فواد خراباتی، منشی صحنه: سارا والیانی، طراح صحنه و دکور: رضا مهدی زاده و طراح پوستر و بروشور: علی‌پور طیب.

علاقه‌مندان برای تماشای نمایش یاد شده می‌توانند با مراجعه به سایت مجموعه تماشاخانه ایرانشهر به نشانی اینترنتیwww.tamashakhaneh.ir مراجعه و نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.


 تاريخ ارسال: 1392/1/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.