پرده سینما

پیش فروش آنلاین بلیت نمایش «یرما» آغاز شد

پرده سینما









پیش فروش بلیت‌های نمایش یرما به کارگردانی علی رفیعی که قرار است از یک خرداد ماه سال جاری در تماشاخانه استاد حمید سمندریان روی صحنه برود، آغاز شد.

 

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر و طبق اعلام گروه نمایشی یرما تماشاگرانی که تمایل به رزرو اینترنتی بلیت های این اثر نمایشی دارند، از پنج شنبه 26 اردیبهشت ماه می توانند با مراجعه به سایت تماشاخانه به نشانی www.tamashakhaneh.ir نسبت به پیش خرید اینترنتی این نمایش اقدام کنند.

این نمایش با یک گروه 40 نفره از بازیگران کارگاه بازیگری استاد رفیعی، تمرین و تولید شده است و هنرمندانی چون وحید آجرلو، مهدی اعتماد، سارا اکبری، مجتبی آقا میرزایی، مسعود جهانبخش، نسرین درخشان زاده، سارا رسول زاده، ساناز روشنی، مصطفی ساسانی، یلدا عباسی، شهلا ندری و... در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

همچنین بر اساس این خبر، دانشجویان و علاقه مندان نمایش یرما می توانند در سه روز آغازین این نمایش (1تا3 خرداد) از تخفیف 25% برای تهیه بلیت و دیدن این نمایش بهرمند شوند. گفتنی است این تخفیف تنها ویژه دوران پیش فروش است و با شروع اجرای نمایش تمامی بلیت های باقی مانده به صورت تمام بها فروخته خواهد شد.

عوامل این نمایش 120 دقیقه ای را حمید پور آذری مشاور کارگردان، نورالدین حیدری ماهر دستیار کارگردان و علی رفیعی ، نگار نعمتی و ندا نصر گروه طراحی لباس را تشکیل می دهند.


 تاريخ ارسال: 1392/2/29
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.