پرده سینما

فراخوان سومین جشنواره سراسری سوره ماه منتشر شد

پرده سینما









سومین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان ماه ویژه مراکز استانی حوزه هنری از سوی دبیرخانه مرکزی محافل و جشنواره‌های حوزه هنری فراخوان داد.

 

به گزارش سایت پرده سینما، با هدف پرداختن به بنیان‌های تعلیمی- تربیتی جامعه، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، بخش کودک و نوجوان بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه را برگزار می‌کند.

شرایط حضور گروه‌های استانی در متن کامل این فراخوان آمده که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز محافل و جشنواره های حوزه هنری به نشانی www.artfest.ir از آن مطلع شوند.

بر اساس این گزارش، بخش ویژه سومین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان شامل تولیدات ابداعی ویژه مانند تئاتر در خانه با مشارکت اعضاء خانواده - تعزیه‌های نگارش یافته ویژه نوجوانان، نمایش‌های کوتاه و محدود ویژه خردسالان زیر شش سال - نمایش‌های کوتاه تولیدی با بازی کودکان خردسال – نمایش کاربردی و... است. این بخش خارج از مسابقه بوده و در صورت ابداعی بودن، مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

همچنین در این فراخوان تصریح شده اثر راه یافته به مرحلة نهایی، از حداکثر10میلیون ریال حمایت مالی بهره ‌مند خواهد شد و برای چند اثر راه یافته به مرحلة نهایی، در سال 1392 فرصت اجرای عمومی در تهران ایجاد خواهد شد.

بر این اساس، مرحله نهایی جشنواره به صورت رقابتی داوری می‌شود و برگزیدگان، در بخش‌های نمایشنامه‌نویسی - کارگردانی - بازیگری (مرد، زن و خردسال، طراحی دکور، ساخت و اجرای موسیقی ، طراحی لباس ، طراحی و ساخت عروسک حائز رتبه شده و جایزه دریافت می‌کنند.

گفتنی است مهلت ثبت آثار در پایگاه اینترنتی www.artfest.ir توسط مراکز استانی حوزه هنری و ارسال به دبیرخانه مرکزی محافل و جشنواره‌های حوزه هنری، حداکثر تا تاریخ 15 تیرماه اعلام شده است.


 تاريخ ارسال: 1392/3/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.