پرده سینما

«کلاه قرمزی 93» پاییز تولید می‌‌شود و چندین شخصیت جدید هم به آن اضافه می شوند

پرده سینما









مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو با تأکید بر اینکه کلاه قرمزی 93 برای جلوگیری از اضطراب در اسفند ماه و درگیری طهماسب در یک فیلم سینمایی، در پاییز تولید می‌شود آن را پروژه‌ای بزرگتر از حد معمول معرفی کرد.

 

کلاه قرمزیعلی زارعان مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو درباره تولید کلاه قرمزی 93 به مهر گفت: در حال مذاکره با تهیه‌کننده و عوامل مجموعه برای تولید پروژه ویژه نوروز 93 هستیم تا شیوه تولید و مسایل پیرامونی آن مشخص شود. سال آینده پروژه‌ای بزرگتر از حد معمول خواهیم داشت و در همین زمینه مذاکرات ادامه دارد.

وی افزود: گرچه هنوز به نتیجه جدی نرسیده‌ایم که بتوانیم آن را قطعی اعلام کنیم اما مجوز ساخت صادر و کارهای مقدماتی انجام شده است اما به راحتی نمی‌توانیم اعلام نتیجه کنیم.

زارعان در توضیح پروژه‌ای بزرگتر از حد معمول تصریح کرد: امسال تعداد کاراکترها افزایش پیدا خواهند کرد و نوع برنامه‌ها نیز متفاوت خواهد بود چراکه پس از سه سال ممتد و متوالی که کلاه قرمزی توانسته رضایتمندی مخاطبان را جلب کند، به همین میزان توقع آنها نیز بالا رفته و ما باید کاری ظریف‌تر و دقیق‌تر انجام دهیم.

مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو، درباره زمان تقریبی کلید خوردن این مجموعه اظهار کرد: از آنجایی که ایرج طهماسب در زمستان مشغول یک فیلم سینمایی خواهد بود، بنابراین در تلاشیم از اضطراب اسفند کم کنیم و فرآیند تولید کلاه قرمزی 93 را در پاییز 92 انجام دهیم.

کلاه قرمزی به تهیه‌کنندگی حمید مدرسی با پخش در نوروز و مناسبت‌های گوناگون سال‌های 90، 91 و 92 تاکنون توانسته به یکی از پرمخاطب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی تبدیل شده و رقیب جدی آثار نمایشی باشد.


 تاريخ ارسال: 1392/5/6
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.