پرده سینما

زارعان: عید فطر فقط فیلم «کلاه قرمزی» پخش می‌شود

پرده سینما









مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما گفت: روز عید فطر فقط فیلم سینمایی کلاه قرمزی و بچه‌ننه پخش می‌شود و قسمت جدیدی از مجموعه کلاه قرمزی ۹۲ روی آنتن نمی‌رود.

 

نمایی از فیلم کلاه قرمزی و بچه ننهعلی زارعان در گفت‌وگو با فارس گفت: شبکه دو سیما در تعطیلات عید سعید فطر با پخش فیلم‌های کلاه قرمزی و بچه ننه، ماه نشان، پرواز، نگهبان باغ وحش، ماداگاسکار و پنگوئن‌های آقای پاپر، همچنین تدارک ویژه برنامه‌های ضیافت الهی و بچه‌های مسجد به خانه مخاطبان خود می‌رود.

وی در پاسخ به این سوال که پیش از این اعلام کرده بودید که برای مناسبت‌های مختلف برنامه کلاه قرمزی ۹۲ به روی آنتن می‌رود، چرا این بار فیلم سینمایی کلاه قرمزی و بچه ننه قرار است، پخش شود، توضیح داد: این بار طبق توافق با سازندگان این فیلم تصمیم گرفتیم به جای کلاه قرمزی ۹۲، یک نسخه سینمایی از آن پخش کنیم، البته ما قسمت جدید برای پخش در عید فطر هم داریم ولی به نظرم پخش هم‌زمان آنها به دلیل فضای متفاوتی که دارند خیلی جالب نیست و مخاطب خوشش نمی‌آید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم فقط فیلم سینمایی را پخش کنیم.

مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو گفت: همچنین عموهای فیتیله‌ای، عمو قناد و عمو پورنگ با تدارک برنامه‌های شاد و مفرح عید سعید فطر را جشن می‌گیرند.

علی زارعان افزود: فیتیله، جمعه تعطیله، جمعه به جمعه، خونه به خونه و کتابخانه عمو پورنگ در تعطیلات عید فطر  پخش خواهند شد، این ویژه برنامه‌ها که با رویکرد توجه به روزه اولی ها روی آنتن می رود و دختر خانم ها و آقا پسرهایی که امسال برای بار اول روزه دار بودن را تجربه کردند، هدایایی از عموها  دریافت می‌کنند.


 تاريخ ارسال: 1392/5/17
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.