پرده سینما

هشت فضای تبلیغاتی برای معرفی آثار نمایشی در محوطه تماشاخانه ایرانشهر تعبیه شد

پرده سینما









هشت فضای تبلیغاتی برای معرفی آثار نمایشی در محوطه تماشاخانه ایرانشهر تعبیه شد.

 

تماشاخانه ایرانشهرهشت فضای تبلیغاتی به منظور معرفی و آگاهی بخشی از آثار نمایشی که در سالنهای استاد سمندریان، استاد ناظرزاده کرمانی و استاد انتظامی به اجرا در می آیند، در محوطه بیرونی تماشاخانه ایرانشهر، تعبیه شد.

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، در راستای برنامه های اجرایی و اهداف تماشاخانه ایرانشهر که فروش آنلاین بلیط با امکان انتخاب صندلی توسط مخاطبین، تولید فیلم تئاتر، آئین افتتاح نمایش، تمرین نمایش گروه های حرفه ای با حضور دانشجویان و انتشار فصلنامه داخلی تماشاخانه ایرانشهر تحت عنوان "نمایشخانه" را نیز در بر می گیرد، فضاها و سازه های تبلیغاتی برای معرفی آثار نمایشی مختلف در محوطه بیرونی تماشاخانه ایرانشهر اختصاص داده شده است.

در حال حاضر چهار سازه تبلیغاتی تماشاخانه ایرانشهر در ابعاد 5 × 1/5 متر و دو سازه تبلیغاتی در ابعاد 4/80 × 1/5 متر و دو سازه تبلیغاتی دیگر با ابعاد 2/70 × 2 متردر بخش بیرونی این مرکز نمایشی طراحی و آماده بهره برداری است.

علاقمندان برای آگاهی بخشی و تبلیغ آثار متنوعی که از سوی سازمان های مختلف در گوشه و کنار شهر اجرا می شوند، می توانند به روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر مراجعه کنند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخبار هنری مجموعه تماشاخانه ایرانشهر می توانند به آدرس www.tamashakhaneh.ir مراجعه و یا برای رزرو بلیط نمایش های یاد شده می توانند از طریق شماره های 88814115، 88814125 و 88814126 با این مجموعه در ارتباط باشند.


 تاريخ ارسال: 1392/5/17
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.