پرده سینما

بهزاد فراهانی: تئاتر شهر مورد تهاجم قرار گرفته است

پرده سینما






 

 

 

بهزاد فراهانی با اشاره به هشدار اخیر مدیر مجموعه‌ تئاتر شهر نسبت به وضعیت این مکان،عنوان کرد: تئاتر شهر مورد تهاجم عده‌ای قرار گرفته است.

 

این کارگردان و بازیگر تئاتر در گفت‌وگویی با ایسنا، گفت: ما بارها گفته‌ایم که تئاتر شهر مورد تهاجم دوستان شهرداری و نهادهای دیگر قرار گرفته است و اطراف تئاتر شهر هرچیزی که خواستند درست کردند. پارکینگ ما را از ما گرفتند، کنار این مجموعه فرهنگی غذاخوری و چیزهای دیگر ساختند و تئاتر شهر را به بازار مکاره تبدیل کردند.

او با اشاره به وضعیت داخلی مجموعه تئاتر شهر ادامه داد: در داخل تئاتر شهر هم به دلیل نبود بودجه دستگاه‌های کهنه بازسازی نشده است و ابزارها ،‌ پروژکتور و دستگاه‌های صوتی مناسبی ندارد و به طور کلی سیستم نرم‌افزار تئاتر شهر دچار مشکل است.

این بازیگر تصریح کرد: صحبت‌های اتابک نادری درباره مشکلات این مجموعه به عنوان مدیری دلسوز درست است.

او افزود: این مکان فرهنگی مورد تهاجم عده‌ای پول دوست و کم فرهنگ قرار گرفته است که باعث شده تئاتر شهر به مکانی تبدیل شود که بضاعت فرهنگی خود را از دست داده است.

فراهانی در بخش دیگری از صحبت‌های خودش با اشاره به مشکلات مجموعه تئاتر شهر گفت: ما باید اول به این موضوع توجه کنیم که آیا تئاتر لازم داریم یا نه؟! آیا تئاتردر سفره فرهنگی ما جایی دارد یا نه؟! تجربه نشان داده است که مسئولان فرهنگی ما به علت عدم شناخت نسبت به تئاتر احساس نیاز نمی‌کنند.

این کارگردان با اشاره به مشکل بودجه تئاتر عنوان کرد: بودجه تئاتر ما 24 میلیارد است اما گفته شده به خاطر برخی مشکلات شش میلیارد آن باید کم شود و از 18 میلیارد باقی مانده هم گفته شده که 13 میلیارد بدهی وجود دارد پس واضح است که ما صاحب شش میلیارد بودجه خواهیم بود که اگر این شش میلیارد را جلوی یک بازیکن فوتبال بگذاریم، قهر می‌کند، البته این آمارها تاثیری در تصمیم گیری مسئولان و مدیران فرهنگی ما نداشته است.


 تاريخ ارسال: 1392/8/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.