پرده سینما

هادی مرزبان: با تعطیلی کامل و ناگهانی تئاترشهر مخالفم

پرده سینما






 

 

 

هادی مرزبان با اشاره به صحبت‌های اتابک نادری درباره مشکلات مجموعه تئاتر شهر ابراز امیدواری کرد که این مشکلات حل شوند اما در عین حال گفت که با تعطیلی کامل و ناگهانی تئاتر شهر برای انجام تعمیرات این مجموعه مخالف است.

 

تئاتر شهراین کارگردان و بازیگر تئاتر در گفت‌و‌گویی با ایسنا، گفت: ما در گذشته در مورد تعمیراتی که قرار بود در تئاتر شهر انجام شود، نگران بودیم اما به اعتقاد من این بار قضیه متفاوت است، چرا که حضور آقای مرادخانی در معاونت هنری می‌تواند حلال مشکلات باشد.

او افزود: البته ما انتظار معجزه نداریم ولی ایشان در حل مسائل تئاتر و همین‌طور تئاتر شهر حتماً کوشش خود را انجام می‌دهند.

مرزبان دوباره تاکید کرد: البته من با تعطیلی کامل و ناگهانی تئاتر شهر برای انجام تعمیرات مخالف هستم چرا که باعث می‌شود تمام برنامه‌ریزی‌ها به هم بریزد. این کار تنها در صورتی ممکن است که از مدتی قبل اعلام شود که مثلاً دو ماه تئاتر شهر برای انجام تعمیرات تعطیل خواهد بود اما این اتفاق نباید به صورت ناگهانی بیافتد.

این کارگردان با اشاره به مدیریت تئاتر شهر ادامه داد: اتابک نادری مدیری است که هم اهل فن است و در مدیریت هنری تجربه دارد و در کنار اینها کارگردان و بازیگر تئاتر هم هست، او به مسائل و مشکلات تئاتر کاملاً آشنا است و مطمئنا می‌تواند مسائل را حل خواهد کرد.

این کارگردان تئاتر در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره حضور در جشنواره تئاتر فجر عنوان کرد: من امسال با نمایش تانگوی تخم‌مرغ داغ نوشته زنده‌یاد اکبر رادی در جشنواره تئاتر فجر شرکت خواهم کرد.

او درباره این نمایش افزود: این متن یکی از چند نمایشنامه‌ای است که زنده‌یاد اکبر رادی بسیار روی آن حساس بودند و من هم یکی از آرزوهایم این بود که شرایطی فراهم شود تا بتوانم این متن را اجرا کنم و خوشبختانه این امکان برایم فراهم شده است.


 تاريخ ارسال: 1392/8/20
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.