پرده سینما

همه بازیگران «پایتخت سه» جلوی دوربین رفتند

پرده سینما






 

 

 

همه بازیگران سریال پایتخت 3 جلوی دوربین سیروس مقدم رفتند.

 

نمایی از سریال پایتختتصویربرداری سری سوم مجموعه تلویزیونی پایتخت به کارگردانی مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری از 13 دی ماه امسال در شیرگاه مازندران کلید خورده و تاکنون 10 درصد آن مقابل دوربین رفته است. گروه تولید تا ضبط پایان قسمت ششم در شمال تصویربرداری خواهند داشت و سپس به تهران می‏آیند. پنج قسمت نیز نوشته شده است. در بخشهای ضبط شده تمام بازیگران سریال جلوی دوربین رفته‏اند. تدوین همزمان سریال نیز ادامه دارد. این سریال برای پخش در ایام نوروز 93 از شبکه یک در 15 قسمت آماده می‏شود. محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، سارا و نیکا فوقانی اصل و علیرضا خمسه بازیگران اصلی سریال هستند و مهران احمدی، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی و... به عنوان هنرمند در این سریال بازی دارند. محسن تنابنده سرپرست نویسندگان سریال است و خشایار الوند و حسن وارسته گروه نویسندگان را تشکیل می‏دهند.

در خلاصه داستان سریال آمده: در شب عروسی ارسطو، حادثه‏ای روی می‏دهد که باعث می‏شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده، روی می‏آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می‏گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می‏آید که نقی و خانواده‏اش را وارد ماجراهای تازه‏تر می‏کند.

دیگر عوامل سریال عبارتند از: مجری طرح: علیرضا نجف زاده، مدیر تصویربرداری: امیر معقولی، طراح گریم: مجید اسکندری، مدیر صدابرداری: امیر پرتو زاده، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، صداگذاری: مهرداد جلوخانی، آهنگساز: آریا عظیمی نژاد، جلوه‏های بصری: علی تصدیقی.


 تاريخ ارسال: 1392/10/30
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.