پرده سینما

نازنین بیاتی وارد «مافیا»ی تئاتر شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

نازنین بیاتینازنین بیاتی بازیگر سینما که با فیلم دربند نام اش مطرح شد با بازی در نمایش «مافیا» به کارگردانی عباس غفاری بازیگری در تئاتر را هم تجربه می‌کند.

عباس غفاری که قصد دارد امسال حتما نمایش «مافیا» را اجرا کند به گزارش ایسنا، گفت: متن نمایش «مافیا» نوشته افروز فروزند است و خوشبختانه نگارش آن به پایان رسیده است و بیشتر بازیگران کار هم انتخاب شده‌اند.

این کارگردان تئاتر تاکید کرد: امسال حتما این نمایش را اجرا خواهم کرد و امیدوارم شرایط اجرای عمومی آن در فرهنگسرای نیاوران یا تماشاخانه ایرانشهر فراهم شود، در غیر این صورت آن را برای شرکت در جشنواره تئاتر فجر ارائه خواهم کرد.

غفاری درباره ترکیب بازیگران این نمایش توضیح داد: تاکنون حضور بازیگرانی همچون خسرو احمدی‌، شیوا ابراهیمی‌، نازنین بیاتی‌، آید کیان پور‌، احسان کرمی‌، علیرضا محمدی و ...قطعی شده است و یکی دو بازیگر هم به این گروه اضافه می‌شوند.

به گفته او؛ داستان نمایش «مافیا» درباره تعدادی دوست قدیمی است که در میان آنان زوجی قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند و یک میهمانی خداحافظی ترتیب داده‌اند. این گروه در حین مهمانی بازی مافیا انجام می‌دهند که در خلال آن رازهایی برملا می‌شود.

 

عباس غفاری که در چند سال گذشته بیشتر نمایشنامه‌های محمد چرم‌شیر را اجرا کرده است‌، یادآور شد: سال گذشته دو نمایشنامه از آقای چرم‌شیر را به تئاتر شهر پیشنهاد کرده بودم که امیدوارم نیمه دوم امسال فرصتی برای اجرای یکی از این متون فراهم شود.


 تاريخ ارسال: 1393/1/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.