پرده سینما

حضور داستین هافمن با سریال اقتباسی از رولد دال در تلویزیون

پرده سینما


 







حضور داستین هافمن با سریال اقتباسی از رولد دال در تلویزیونکمپانی واینستین حقوق پخش فیلم تلویزیونی داستین هافمن و جودی دنچ را برای آمریکا خریداری کرده و آن را به زودی به نمایش درمی‌آورد.  به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، واینستین که قصد دارد فعالیت هایش را در زمینه تلویزیون نیز گسترش دهد همه حقوق مربوط به این اثر را برای آمریکا- به جز در زمینه تئاتر- خریداری کرده است. البته چیزی درباره مبلغ این معامله منتشر نشده است. این مجموعه کوتاه خانوادگی تلویزیونی که بی‌بی‌سی سال پیش دستور ساختش را دارد، با اقتباس از یکی از کتاب‌های رولد دال نویسنده مشهور بریتانیایی با عنوان «اسیو تروت» ساخته می شود.

بی بی سی سال پیش دستور داده بود تا یک فیلم 90 دقیقه‌ای تلویزیونی با اقتباس از کتاب رولد دال برای تلویزیون یک این شبکه ساخته شود. این فیلم را دربلا والش کارگردان برنده امی کارگردانی کرده و فیلم در مرحله پس از تولید است.

در این فیلم داستین هافمن (آقای هپی) در نقش یک پیرمرد مجرد بازی می کند که علاقه‌ای پنهانی به همسایه اش (خانم سیلور) دارد. نقش این همسایه را جودی دنچ بازی می کند. اما این خانم همسایه همه علاقه‌اش را معطوف یک لاک پشت که در خانه از آن نگهداری می کند، کرده است.

هاروی واینستین مدیر عامل کمپانی واینستین گفت: رولد دال یکی از محبوب‌ترین نویسندگان کتاب کودک در طول تاریخ است و بنابراین نیازی ندارد اگر گفته شود ما می‌خواهیم بر کارهای او تمرکز کنیم.

ریچارد کورتیس نویسنده چهار عروسی و یک تشیع جنازه و پل میهیو آرچر نویسندگی فیلمنامه این پروژه را انجام داده اند.

کتاب های رولد دال نویسنده بریتانیایی که در نروژ از خانواده‌ای اهل ولز متولد شد از جمله چارلی و کارخانه شکلات سازی و آقای فاکس شگفت انگیز که از آنها اقتباس سینمایی نیز شده، شهرت زیادی دارند و بیش از 100 میلیون نسخه از آنها در سراسر جهان به فروش رسیده است.

داستین هافمن در کونگ فو پاندا 3 نیز بازی کرده که آن هم در مراحل پس از تولید است و سال 2015 اکران می شود. فیلم دیگری که هنوز بدون نام است و زندگینامه لنس آرمسترانگ را تصویر می کند نیز در مرحله پس از تولید است. او «پینه دوز» را هم برای امسال  و آماده پخش دارد.


 تاريخ ارسال: 1393/6/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.