پرده سینما

جدیدترین وضعیت سالن اصلی تئاتر شهر

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تئاتر شهرتصمیم‌گیری درباره تعطیل شدن یا نشدن سالن اصلی تئاترشهر به برگزاری جلسه نهایی در روز 27 مهرماه موکول شد.

به گزارش خبرنگار تئاتر ایسنا، در پی فرو ریختن پیشانی سن تالار اصلی تئاترشهر در روز گذشته 25 مهر ماه، گروه‌های کارشناسی برای بررسی وضعیت این سالن از تئاترشهر دیدن کردند تا مشخص شود این تالار برای اجرای نمایش ترور که به زودی آغاز می‌شود ایمن هست یا خیر.

مسعود معمار، سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این باره به خبرنگار ایسنا، گفت: با توجه به اینکه کارشناسان بخش‌های مختلف امروز از تالار اصلی تئاتر شهر بازدید کردند و نظرات مختلفی ارائه شده است، احتیاج به این هست که یک جلسه جمع‌بندی برگزار شود.

او افزود: به این ترتیب جلسه‌ای با حضور تمام متخصصان و کارشناسان برگزار خواهد شد و ارائه گزارش نهایی و اعلام تصمیم برای تعطیلی این سالن یا ادامه فعالیت به فردا موکول می‌شود.

پریسا مقتدی مدیر تئاترشهر نیز با اعلام اینکه حال عمومی بهزاد خلخالی (یکی از کارمندان تئاترشهر) که در حادثه روز گذشته دچار آسیب شد خوب است، گفت: آقای خلخالی از بیمارستان مرخص شده ولی درمان او به دلیل شکستگی گونه و بینی ادامه خواهد یافت.

او درباره وضعیت تالار اصلی تئاترشهر اظهار کرد: تیم‌های تخصصی دفتر طرح عمرانی با حضور در محل بررسی‌های خود را انجام دادند اما تجمیع آرا نداشتند و قرار شد نظر نهایی فردا اعلام شود.

وی گفت: آنچه به طور قطع می‌توانیم در مورد آن نظر دهیم فرسودگی ساختمان است.

مقتدی همچنین در پاسخ به اینکه نظرات گروه‌های کارشناسی بیشتر به تعطیل شدن یا نشدن تالار متمایل است، افزود: همه چیز در گروه تجمیع نظرات است اما طبیعتا مایل هستیم اجرای نمایش ترور دچار وقفه نشود. با این حال امنیت جانی هنرمندان، تماشاگران و همکاران ما در تئاترشهر در اولویت قرار دارد.

 


 تاريخ ارسال: 1394/7/26
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.