پرده سینما

لیلا حاتمی: به خاطر بیماری از اجرای «منهای دو» انصراف دادم

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لیلا حاتمیلیلا حاتمی كه قرار بود از اوایل تیرماه با بازی در نمایش منهای دو به كارگردانی داوود رشیدی در تالار اصلی تئاترشهر به صحنه برود به دلیل بیماری از بازی در این نمایش انصراف داد. این بازیگر سینما و تئاتر به ایسنا گفت: دچار بیماری هستم و دوره‌ی درمان آن یك ماه طول خواهد كشید و این دوره با زمان تمرین و اجرای نمایش منهای دو همزمان است، به همین دلیل نتوانستم در این نمایش بازی كنم. لازم به توضیح است که پس از انصراف لیلا حاتمی، پگاه آهنگرانی جایگزین او در این نمایش شد.

گروه اجرایی نمایش منهای دو در حال حاضر تمرین‌های خود را با حضور بازیگرانی هم‌چون سیامك صفری، حسن معجونی، لیلی رشیدی، باران كوثری، هوشنگ قوانلو و عزیز نقدی در مجموعه تئاتر‌شهر انجام می‌دهند. نمایشنامه‌ی منهای دو نوشته‌ی دنیس تریت نویسنده‌ی فرانسوی است كه با ترجمه شهلا حائری و كارگردانی داوود رشیدی به صحنه می‌رود. در این اثر نمایشی كه از اوایل تیرماه در تالار اصلی مجموعه تئاتر‌شهر اجرا می‌شود، امیر اثباتی طراحی صحنه را انجام می‌دهد و محمدرضا اصلی نیز به‌عنوان دستیار كارگردان با گروه اجرایی این نمایش همكاری می‌كند.

گفتنی است؛ داستان این نمایش درباره دو مریض است كه در بیمارستان بستری هستند. یكی از آن‌ها به مدت یك هفته و دیگری به مدت دو هفته برای زنده ماندن فرصت دارند آن‌ها از بیمارستان فرار می‌كنند و به تجربیاتی متفاوت دست می‌یابند كه یكی از آن‌ها تجربه حضور در تئاتری است كه نمایش دایی‌وانیا در آن اجرا می‌شود.

 

 

 


 تاريخ ارسال: 1389/3/16
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>محمد:

به امید بازگشت سلامتی خانوم حاتمی و بازیهای زیباشون .... انشاا...

0+0-

سه‌شنبه 25 خرداد 1389



>>>غصنفر:

خدا بد نده .. ليلا جان چي شده ؟ ...

0+0-

دوشنبه 24 خرداد 1389




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.