پرده سینما

عنوان فیلم جدید «جیمز باند»: زمانی برای مردن نیست!

پرده سینما

 







 

 

 

بیست و پنجمین قسمت از سری فیلم‌های اکشن و جاسوسی «جیمز باند» با عنوان «زمانی برای مُردن نیست» به سینماها خواهد آمد.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، در قسمت جدید از فیلم «جیمز باند»، مامور ۰۰۷ با بازی «دنیل کریگ» از خدمت فعال برای آژانس جاسوسی بریتانیا مرخصی گرفته و در حال گذراندن تعطیلات در جامائیکاست اما دوران آرامش او کوتاه است و یکی از دوستانش در سازمان سیا به نام «فلیکس لیتر» از او تقاضا کمک می‌کند و ماموریت برای نجات یک دانشمند ربوده شده دشوارتر از انتظارات آنها میشود و «جیمز باند» را در مواجهه با یک نیروی شر مرموز و مسلح به یک تکنولوژی جدید و خطرناک قرار می‌دهد.

«جیمز باند: زمانی برای مردن نیست» را در ابتدا قرار بود «دنی بویل» کارگردان برنده اسکار انگلیسی کارگردانی کند اما به دلیل اختلاف سلیقه این همکاری قطع شد و در نهایت ««کری فوکاناگا» کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفت. کناره‌گیری «دنی بویل» از ساخت فیلم جدید «جیمز باند» موجب شد تاریخ اکران این فیلم نزدیک به شش ماه به تعوق بیافتد و از اکتبر ۲۰۱۹ به آوریل ۲۰۲۰ تغییر کرد.

ساخت بیست و پنجمین قسمت از سری فیلم‌های «جیمز باند» با حوادثی نیز رو به رو بوده است و «دنیل کریگ» بازیگر نقش اصلی فیلم در ماه می در صحنه انجام یکی از بدلکاری‌ها آسیب دید و مجبور شد جراحی کوچکی روی مچ پایش انجام دهد و در تابستان نیز یک انفجار کنترل شده در صحنه ساخت فیلم موجب جراحت یکی از عوامل شد و خساراتی را نیز به استودیو پاینوود در لندن وارد کرد.

«رامی مالک»، «لئا سیدو»، «آنا دی آرماس» و «لاشانا لینچ» از دیگر بازیگران فیلم «زمانی برای مردن نیست» هستند که تهیه‌کنندگی آن را نیز همچون گذشته «باربارا براکلی» و «مایکل جی. ویلسون» بر عهده دارند.

قسمت قبلی و یست‌وچهارم از مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» با عنوان «شبح» در سال ۲۰۱۵ توسط «سام مندس» کارگردانی شد و به فروش جهانی بیش از ۸۷۲ میلیون دلار در سینماها دست یافت. اما «سقوط آسمانی» به کارگردانی «مندس» و با حضور «کریگ» و «خاویر باردم» در نقش منفی در سال ۲۰۱۲ با فروش یک میلیارد و ۱۰۰ هزار دلار در سطح جهان به پرفروش‌ترین فیلم در این مجموعه بدل شد.

سری فیلم‌های «جیمز باند» با فروش جهانی بیش از پنج میلیارد دلار در جایگاه دوم پرفروش‌ترین سری فیلم‌های ادامه‌دار بعد از مجموعه «هری پاتر» قرار دارد.



 تاريخ ارسال: 1398/5/30
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.