پرده سینما

سرنوشت نامعلوم «تنت» کریستوفر نولان

پرده سینما

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

با تصمیم کمپانی «برادران وارنر»؛فیلم جدید نولان از فهرست اکران حذف شد

 

کمپانی وارنر برادرز فیلم «تنت» نولان را از تقویم اکرانش حذف کرد.در حالی که اکران فیلم جدید کریستوفر نولان با عنوان «تنت» تا کنون چند بار به تعویق افتاده بود در تازه‌ترین تصمیم‌گیری کمپانی برادران وارنر، این بار فیلم به‌طور کامل از فهرست اکران حذف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، کمپانی وارنر برادرز فیلم «تنت» نولان را از تقویم اکرانش حذف کرد.

با حذف «تنت» از فهرست اکران، یک حفره بزرگ در صنعت اکران سینماهای جهان ایجاد می‌شود آن هم در شرایطی که سینماها انتظار داشتند با شروع به کار مجدد در اواخر تابستان بتوانند با نمایش این فیلم علمی-تخیلی مردم را به سینماها بکشانند.

در حالی که هنوز این اطمینان وجود ندارد که چه زمانی سینماهای جهان می‌توانند با اطمینان از تامین سلامت مردم دوباره کار خود را از سر بگیرند، این تصمیم مشکلاتی برای هالیوود که قصد دارد سینما رفتن را دوباره احیا کند، ایجاد می‌کند.

«تنت» به صورت برنامه‌ریزی شده و در اصل قرار بود ۱۷ جولای (۲۷ تیر) راهی سینماها شود، اما بعد اکرانش عقب افتاد و به ۳۱ جولای منتقل شد و بعد دوباره تا ۱۲ آگوست (۲۲ مرداد) نمایش آن به تعویق افتاد. حالا اما دیگر اصلاً معلوم نیست که این فیلم چه زمانی می‌تواند در سالن‌های سینما به مخاطبانش خوشامد بگوید، هرچند استودیو برادران وارنر گفته انتظار دارد بلافاصله تاریخ اکران جدید این فیلم را اعلام کند.

توبی امریک مدیر کمپانی برادران وارنر با صدور اطلاعیه‌ای گفته است: ما تاریخ اکران جدید فیلم «تنت»؛ فیلم به تمامی اوریجینال و درگیرکننده کریستوفر نولان را بلافاصله اعلام می‌کنیم.

وی افزوده است: هدف ما در این روند این است که اطمینان داشته باشیم بالاترین تاثیر و موفقیت را برای فیلم‌هایمان تامین کرده‌ایم و در عین حال آماده هستیم تا در زمانی که سینماها می‌توانند با نهایت امنیت میزبان مخاطبان شوند، از همکاران سینمادار خود حمایت کنیم.

در عین حال این احتمال می‌رود که کمپانی برادران وارنر پیش از اکران این فیلم در آمریکا، در صورت تامین شرایط نمایش، در کشورهای دیگر زودتر اقدام به اکران «تنت» کند. هرچند آمریکای شمالی بزرگ‌ترین بازار سینما است، اما سینماهای جهان نیز تلاش دارند تا با بازگشایی مجدد سینماهایشان دوباره وارد این بازار شوند.

امریک در حالی که افزوده است گسترش پاندمی آن‌ها را وادار به تغییر تاریخ اکران فیلم‌ها می‌کند، گفته است: ما «تنت» را به صورت سنتی همزمان در سراسر دنیا اکران نمی‌کنیم و برنامه‌های بازاریابی و پخش خود را بر این اساس تنظیم کرده‌ایم.

این در حالی است که فرماندار کالیفرنیا ۱۳ جولای اعلام کرد فعلاً اجازه بازگشایی سینماها را نخواهد داد و فرماندار نیویورک هم تاریخ بازگشایی سینماهای این ایالت را به تعویق انداخت.



 تاريخ ارسال: 1399/4/31
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.