پرده سینما

فیلم جدید سوفیا کاپولا در جشنواره نیویورک دیده می‌شود

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

 

 

«روی صخره‌ها» ساخته سوفیا کاپولا که داستانش درباره رابطه یک پدر و دختر با نقش‌آفرینی رشیدا جونز و بیل موری است در فستیوال فیلم نیویورک در قسمت اسپات‌لایت پیش‌نمایش جهانی خود را تجربه می‌کند.جدیدترین ساخته سوفیا کاپولا در فستیوال فیلم نیویورک ۲۰۲۰ پیش‌نمایش دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، فیلم «روی صخره‌ها» ساخته سوفیا کاپولا که داستانش درباره رابطه یک پدر و دختر با نقش‌آفرینی رشیدا جونز و بیل موری است در فستیوال فیلم نیویورک در قسمت اسپات‌لایت پیش‌نمایش جهانی خود را تجربه می‌کند.

این فیلم توسط ای ۲۴ و اپل تی‌وی پلاس در اکتبر (مهر) اکران می‌شود. کاپولا و موری آخرین بار در فیلم تحسین شده «گمشده در ترجمه» در سال ۲۰۰۳ همکاری کردند که جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اوریجینال را برای کاپولا و نامزدی بهترین بازیگری را برای موری به ارمغان آورد.

بخش اسپات‌لایت پنجاه‌وهشتمین فستیوال فیلم نیویورک که روز هفدهم سپتامبر با «لاورز راک» استیو مک‌کویین آغاز و یازدهم اکتبر تمام می‌شود، شامل مجموعه‌ای از پیش‌نمایش‌ها، رخدادها، نمایش‌های زنده و دیگر مراسم ویژه خواهد بود.

در این بخش فیلم‌های دیگری نیز به نمایش درمی‌آیند که فیلم «آرمان‌شهر آمریکایی» دیوید برن به تهیه‌کنندگی اسپایک لی، فیلم «هاپر/ ولز» که صحبتی بین اورسون ولز و دنیس هاپر است که اخیراً کشف شده است، «صدای انسانی» نخستین فیلم انگلیسی زبان پدرو آلمادوار با نقش‌آفرینی تیلدا سویینتون با اقتباس از نمایشنامه ژان کوکتو و «انحصار خشونت» مستند ساخته دیوید دوفرزنه درباره خشونت پلیس علیه جنبش جلیقه زردها از آن جمله هستند.

یوجین هرناندز و دنیس لیم مدیران فستیوال نیویورک برنامه‌ریزی بخش اسپات‌لایت را انجام داده‌اند. این در حالی است که این فستیوال ساختار خود را تغییر داده و برنامه‌هایش حالا به پنج قسمت تقسیم می‌شوند.

هرناندز در بیانیه‌ای گفت: پیش از پاندمی، من و دنیس لیم با کارکنان فیلم در مرکز لینکلن صحبت کردیم تا ببینیم چطور می‌توانیم فستیوال فیلم نیویورک را بازسازی کنیم. قبول کردیم که میان بخش‌های اصلی سالانه نیاز به رخدادهای خاص داریم که طی آن یک فیلم جدید توسط فیلمسازی شناخته‌شده رونمایی شود و با مکالمه‌های بلند وارد عمق موضوع‌های مختلف شود و چیزهای جدید و غیرمنتظره نشان دهد.

وی افزود: در بخش اسپات‌لایت اسم‌های درخشانی داریم؛ اسپایک، پدرو، سوفیا، تیلدا، اورسن! امیدواریم اولین اسپات‌لایت ما سرگرم کننده‌، دربرگیرنده و روشنگرانه باشد.

 



 تاريخ ارسال: 1399/6/11
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.