پرده سینما

مسعود کیمیایی «خائن کشی» می‌سازد

پرده سینما

 







 

پروانه ساخت سینمایی فیلم «خائن کشی» به نویسندگی و کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه‌کنندگی علی اوجی صادر شده است.مسعود کیمیایی فیلم سینمایی جدید خود را با تهیه‌کنندگی علی اوجی می‌سازد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، مصوبات جلسه اخیر شورای پروانه ساخت سینمایی با اعلام صدور پروانه ساخت برای چهار فیلم سینمایی منتشر شد.

براین اساس، پروانه ساخت سینمایی فیلم «خائن کشی» به نویسندگی و کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه‌کنندگی علی اوجی صادر شده است.

همچنین فیلم‌ «خرابکاران» به نویسندگی فهمیه کرمی، تهیه‌کنندگی غلامرضا گمرکی و کارگردانی سیدداوود اطیابی و انیمیشن «تهمتن» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی سیدمصطفی حسینی مجوز ساخت گرفته‌اند.

«لانگ شات‌های شرقی» هم به نویسندگی زاهد ملکی و بهروز فروغی راد، کارگردانی زاهد ملکی و تهیه‌کنندگی مهدی عظیمی میرآبادی که در حال حاضر دبیری جشنواره فیلم مقاومت را برعهده دارد، پروانه ساخت گرفته است.



 تاريخ ارسال: 1399/6/24
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سعید مهرپور:

سلام دفعه پش درباره مسعود خان نوشتم اما نمیدانم منتشر نشد شاید قابل نیستیم اما جناب فاضلی عزیز ما بوده و هست. سینمایی کیمایی تمام شده این مطلب نافی ساخت آثار فاخر او نیست بلکه هرکس همان نمای لانک شاتی که سید گوزنها خود را میسازد را ببیند متوجه میشود مسعود اهل تفکر است اما اصرار برای حرفهای تکراری را نمیفهمم. در زمانی که در خبرگزاری کار میکردم همیشه از کیمیایی و سینمایش دفاع کردم اما این دفاع کم کم بی جان شد. سینمای قضاوت نمیشود فیلم آخرش را هم ندیدم. عده با دیدن یک نما غش میکنند و عده ای نافی سینمایش هستند . چه بهتر که مسعود خان مشاور باشد مثل کمال تبریزی تا مفید فایده باشد تا حرف تکراری بزند. باز هم میگویم سینمایش تمام شده کاش نسازد و همان آثار خوبش را در اذهان خراب نکند . سینما به نیروی تازه نفس احتیاج دارد . یا علی

0+0-

پنجشنبه 15 آبان 1399




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.