پرده سینما

خروج «بتمن» از صف اکران ۲۰۲۱/ «ماتریکس۴» می‌آید

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

 

 

خروج «بتمن» از صف اکران ۲۰۲۱/ «ماتریکس۴» زودتر می‌آید

 

فیلم سینمایی «بتمن» از فهرست اکران سینماهای جهان در سال ۲۰۲۱ خارج و با تصمیم کمپانی «برادران وارنر» اکران آن به سال آینده موکول شد.فیلم سینمایی «بتمن» از فهرست اکران سینماهای جهان در سال ۲۰۲۱ خارج و با تصمیم کمپانی «برادران وارنر» اکران آن به سال آینده موکول شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، پس از تعویق فیلم «زمانی برای مردن نیست» از مجموعه جیمز باند، حالا کمپانی برادران وارنر یک فیلم مهم دیگر را از تقویم اکران خارج کرده و زمان اکران «بتمن» و شماری از فیلم‌های مهم دیگر خود را به آینده دورتری موکول کرده است.

«بتمن» با بازی رابرت پتینسون در نقش اصلی قرار بود یکم اکتبر ۲۰۲۱ راهی سینماها شود اما حالا ۴ مارس ۲۰۲۲ برای اکران آن انتخاب شده است. همچنین گفته شده فیلم «تل‌ماسه» دنیس ویلنوو نیز دیگر قرار نیست ۱۸ دسامبر امسال اکران شود و تاریخ اکران این فیلم تا یکم اکتبر ۲۰۲۱ به تعویق افتاده است.

اما از دیگر تغییرها در زمان اکران فیلم‌ها، نمایش «ماتریکس ۴» است که اعلام شده چند ماه زودتر از زمانی که قبلاً وعده داده شده بود راهی سینماها می‌شود. این فیلم که به کارگردانی لانا واچوفسکی ساخته می‌شود با بازی کیانو ریوز و کری-آن ماس که قرار بود یکم آوریل ۲۰۲۲ اکران شود حالا گفته شده ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ راهی سینماها می‌شود.

«فلش» با بازی ازرا میلر نیز از ۳ ژوئن به ۴ نوامبر ۲۰۲۲ تغییر زمان داده است و در همین حال اکران «شزم ۲» نیز عقب افتاده و از ۴ نوامبر ۲۰۲۲ به ۲ ژوئن ۲۰۲۳ تغییر زمان داده است.

ماجراهای ابرقهرمانی «آدام سیاه» نیز که قرار بود ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ اکران شود و اقتباس از بازی «ماین کرافت» هم که قرار بود ۳ مارس ۲۰۲۲ اکران شوند، اصلاً از تقویم نمایش بیرون آمده‌اند و روشن نیست چه زمانی برنامه اکرانشان خواهد بود.

وارنر برادرز گفته است این به تعویق افتادن اکران‌ها به دلیل تاخیری است که در تولید فیلم‌ها ایجاد شده است. «بتمن» که در دست تولید بود در ماه مارس به دلیل شیوع کرونا متوقف شد و پس از اینکه شماری از فیلم‌های هالیوودی چراغ سبز ادامه کارشان را گرفتند باز با مشکلات متعددی روبه رو شدند. از جمله تولید «بتمن» که در بریتانیا از سر گرفته شده بود چند روز پس از آنکه روشن شد رابرت پتینسون مبتلا به کرونا شده متوقف شد و در نهایت گفته شد او در اواخر سپتامبر سر کار برمی‌گردد.

از سوی دیگر ساخت ادامه «ماتریکس» زودتر از آنچه انتظار می‌رود کامل می‌شود و این فیلم پس از آنکه تولیدش در آلمان از سر گرفته شد به سرعت کارش را ادامه داد.

برای مالکان سینماها نبودن تولیدات جدید به معنی از دست رفتن مخاطب است. نزدیک به حدود ۷۰ درصد از سینماهای آمریکا پس از تعطیل شدن در ماه مارس کارشان را از سر گرفتند ولی هنوز سینماهای نیویورک و لس‌آنجلس به کار بازنگشته‌اند.


 تاريخ ارسال: 1399/7/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.