پرده سینما

کرونا تام کروز را متوقف نکرد/ «مأموریت غیر ممکن» ادامه دارد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کریستوفر مک‌کوری کارگردان فیلم «ماموریت غیرممکن» با انتشار پستی در اینستاگرام، دیروز یکشنبه از ادامه فیلمبرداری قسمت هفتم این فیلم در نروژ خبر داد.کارگردان فیلم جدید تام کروز با انتشار عکسی از ادامه فیلمبرداری «ماموریت غیرممکن ۷» در کوهستان‌های نروژ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از د رپ، کرونا نیز نمی‌تواند مانع کارهای خطرناک تام کروز و توقف فیلمبرداری پروژه در دست ساخت وی شود.

کریستوفر مک‌کوری کارگردان فیلم «ماموریت غیرممکن» با انتشار پستی در اینستاگرام، دیروز یکشنبه از ادامه فیلمبرداری قسمت هفتم این فیلم در نروژ خبر داد.

در این تصویر تام کروز روی یک قطار در حال حرکت ایستاده است.

وی در این پست زیبایی‌های نروژ را تحسین کرده و نوشته این طبیعت هر چیز را در فیلم ممکن می‌سازد. وی همچنین از مقامات سینمایی نروژ و موزه راه‌آهن این کشور تشکر کرده است و همچنین از کوهستان‌های این کشور یاد کرده و از مردم مهمان‌نواز و گرمی آنها در حمایت از این فیلم قدردانی کرده‌است.

این کارگردان در هفته اخیر تصاویری از مناظر زیبای طبیعی نروژ در پست خود منتشر کرده بود.

فیلمبرداری «ماموریت غیرممکن ۷» به دلیل شیوع کرونا در ماه فوریه متوقف شد اما با توجه به دستورالعمل‌های ویژه برای فاصله‌گیری اجتماعی سرانجام در سپتامبر از سر گرفته شد. با این حال این مقررات مانع از ادامه کارهای خطرناک و شیرین‌کای‌های فیلم توسط کروز نشده‌است. ماه پیش طرفداران وی تصویری را منتشر کردند که این بازیگر را در حالی که یک موتورسیکلت را روی یک رمپ بزرگ می‌راند تا در نهایت از بالای صخره با چترنجات پرواز کند نشان می‌داد.

اینها از جمله کارهای خطرناکی است که کروز در مجموعه فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» بدون استفاده از بدل انجام داده است.

قرار بود «ماموریت غیرممکن ۷» ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ اکران شود و تاکنون تغییری در زمان اکران آن ایجاد نشده است.



 تاريخ ارسال: 1399/7/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.