پرده سینما
کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران در نشستی به بررسی تبلیغات فیلم سینمایی «ماهی و گربه» میپردازد. بنا بر اعلام سخنگوی این کانون، نخستین نشست بررسی و تحلیل تبلیغات در سینمای ایران هفته آینده با حضور عوامل سینما و اعضای کانون در خانه سینما برگزار شود. در این نشست ضمن بررسی جایگاه تبلیغات در سینما به عملکرد موفق گروه تبلیغات فیلم سینمایی «ماهی و گربه» به سرپرستی امیر اثباتی بهعنوان منتخب سی و سومین جشنواره فیلم فجر پرداخته میشود.
ابراهیم حقیقی رئیس شورای مرکزی کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران در در یادداشتی درباره این نشستها نوشته است: «جایگاه تبلیغات سینمای ایران در زمانه انبوه رسانهها کجاست؟ آیا هنوز پوستر، سردر سینما و عکس کاربرد دارند؟ رسانههای نوین اینترنتی همگانی، رایانهها و تلفن همراه موفق شدهاند که بخش بزرگی از تبلیغات را بر عهده بگیرند؟ وقتی که مکان نصب پوستر در شهر وجود ندارد طراح پوستر به چه سبب وارد حیطه تبلیغات میشود؟ روابط عمومی و مشاور رسانه که جایگاه تازهای در سینمای ایران یافته است به وظایف اصلی خود میپردازد یا تنها سفارشگیرنده است که دلمشغول سفارش پخشکنندههاست!؟ به نظر میرسد در سلسله نشستهایی بهعنوان بررسی و تحلیل تبلیغات در سینمای ایران، علاوه بر بررسی تبلیغات در سینما بتوان راهکارها و چشمانداز تبلیغات را هم ترسیم و بررسی کرد.»
انتشار مقالات سایت "پرده سینما" در سایر پایگاه های اینترنتی ممنوع است. |
|